Czym kierować się przy doborze słuchawki do call center?

2019-04-05

Call center to dzisiaj popularny sposób obsługi klienta za pomocą telefonu. Aby pracownicy call center mogli komfortowo wykonywać swoje obowiązki, muszą być wyposażeni w odpowiednie słuchawki. Czym powinny cechować się dobre słuchawki do call center? Zapraszamy do sprawdzenia naszych porad!

 

W call center najczęściej stosuje się specjalne słuchawki z mikrofonem, które pozwalają pracowniom – telemarketerom, konsultantom, doradcom na obsługę rozmówców. Ze względu na specyfik pracy, słuchawki do call center https://itencio.com/pl/sluchawki/przewodowe/do-skype-for-business.html różnią się jednak od tych, które stosowane są przez nas w domu.

 

Jak dobrać odpowiednie słuchawki do call center? Czy lepiej wybrać modele przewodowe czy bezprzewodowe? Na jakie detale warto zwrócić szczególną uwagę?

 

Słuchawki do call center – przewodowe czy bezprzewodowe?

To pierwsze pytanie, które należy zadać sobie, przy doborze słuchawki do call center. W sprzedaży znajdziemy zarówno modele przewodowe, które podłączane są do telefonu albo komputera, jak również bezprzewodowe, które nie mają przewodów i dają użytkownikowi więcej swobody.

 

Generalnie, w call center najczęściej stosuje się słuchawki do call center, ponieważ są bardziej niezawodne od modeli bezprzewodowych. Nie wymagają ładowania baterii, dlatego nie ma ryzyka, że rozładują się w trakcie pracy. Dodatkowo, mogą pojawić się problemy z jakością połączenia.

 

Jednak dobrej jakości bezprzewodowe słuchawki do call center także są w użyciu – w tym przypadku zaleca się zakupienie modeli uznanych marek.

 

Cechy dobrych słuchawek do call center:

·        dobre tłumienie hałasów z zewnątrz – można osiągnąć dzięki specjalnemu profilowi słuchawki, na przykład dwuusznej, a także przez zastosowanie mikrofonów wykorzystujących technologię redukcji szumów

·        wytrzymałość – słuchawki do call center muszą cechować się wysoką wytrzymałością, ponieważ tylko wtedy będą mogły służyć przez lata

·        odpowiednie łącze – słuchawki mogą mieć wybór odpowiedniej technologii pracy, na przykład, VoIP, GSM, Bluetooth

·        sposób podłączenia słuchawek – determinuje ich zastosowanie, między innymi można podłączyć je do telefonu, komputera

·        długi czas pracy na baterii i łatwe ładowanie – dotyczy słuchawek bezprzewodowych

 

Gdzie można kupić dobre słuchawki do call center?

Dostawą słuchawek do call center zajmują się specjalistyczne firmy, które posiadają w tym zakresie wieloletnie doświadczenie. W ich asortymencie można znaleźć różne przewodowe i bezprzewodowe słuchawki do call center, które pochodzą od uznanych producentów.

 

Zamówienie na dobre słuchawki do call center można złożyć również przez internet – bez potrzeby wychodzenia z biura albo z domu. Zakupy można zrobić tak jak w każdym innym sklepie internetowym. Paczka z zamówionymi produktami może być doręczona pod wskazany adres już w przeciągu paru dni!

Obejrzyj nasze video

@ Copyright 2018